Reklama, arba kaip sėkmingai pristatyti savo verslą internete?
Šių dienų pagrindinė problema yra tai, kad daugumai smulkių verslų atsidarant į galvą net nešauna mintis pasirūpinti savo verslo įvaizdžiu ir reklama, o tai yra labai blogai, paaiškinsiu kodėl:
Pirmiausia nuo verslo plano sudarymo, idėjos iki pilno projekto/įmonės funkcionalumo, pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į naujo verslo įvaizdį, tik tada pradėti generuoti idėjas verslui. Šiuometiniai (šiek tiek išlepę) žmonės yra pratę labai lengvai pasiimti informaciją iš interneto, niekas nebeina barškintis į naujos įmonės duris ir klausti kokiomis paslaugomis Jūs užsiimate? Apie tai turite kokybiškai ir aiškiai paskelbti internete, kad potencialūs būsimi Jūsų klientai lengvai Jus rastų ir naudotus Jūsų paslaugomis.
Reklama? Kam gi man to reikia? Paklausė Petras, kuris atsidarinėjo naują vyrų grožio salono/kirpimo įmonę. Hmm.. Klausimas gan geras, bet atsakysiu į tai atvirai, be reklamos net geriausi startup’ai žlunga. Kodėl?
Pabandysiu į tai atsakyti, bet pirmiausia išsiaiškinkime kas yra gera ir kokybiška reklama internete?
Reklama – tai Jūsų verslo veidas – įvaizdžio dalis, pagrindinė užduotis reklamoje iškomunikuoti tai kokiomis paslaugomis Jūs ar Jūsų įmonė užsiima (pateikti tai žaismingai), trumpai ir aiškiai: Reklama – tai kaip šaukiate apie save… Ir viskas? NE! Pagrindinė užduotis reklamoje (didinant įmonės srautą/žinomumą) teisingai iškomunikuoti apie save, sukelti klientams emocijas, kurios suveiktų teigiamai, kad klientas Jus lengvai įsimintų, net ir tada, kai Jūsų paslaugų jam nereikia, pavyzdžiui rekomenduoti Jus kitiems.
Kaip Jūsų potencialiam klientu rasti Jus, jei apie Jus internete jokios informacijos nėra? Ogi niekaip, potencialūs klientai apie jus neras nieko, nes Jūs tikriausiai net dar nepasirūpinote savo verslo įvaizdžiu, o tuo pačiu ir slepiate savo verslą.
Kas tas verslo įvaizdis? Kam gi man to reikia? Ne. Verslo įvaizdžio man nereikia ir/arba mane suras per rekomendacijas.
Jei šis teiginys būtų pasakytas 1996 metais, tuomet aš juo patikėčiau, bet dabar negaliu, nes dauguma naujų verslų tvirtų pamatų ir pastatyta internete. Verslo įvaizdžiu perteikiamos mintys, ar net skatinami klientų veiksmai, pilna reklamos įrankių kurie padeda laisvai pasiekti auditorijas Jūsų paslaugomis besidominčių klientų. Vien tik reklamuotis internete jau nebepakanka, dabar svarbiausias uždavinys, per kelias sekundes įtikti/sudominti Jūsų būsimą potencialų klientą, o tai ir yra vienas svarbiausių aspektų verslo įvaizdyje.
Susikursiu verslo įvaizdį pats, pasakė tas pats Petras, kuris įkurinėjo vyrų grožio saloną. Taip, aš sutinku verslo įvaizdį gali susikurti bet kas, bet sėkmingą verslo įvaizdį gali sukurti tik tos srities profesionalai. Kodėl aš taip sakau? Nes turiu jau nemažą patirtį interneto versle ir reklamose, kurios suveikė priešingai, pvz.: sudarė klaidingą nuomonę mano būsimiems klientams apie mūsų paslaugas arba reklamos buvo (neskaniai patiektos). Pasitikėjimą klientui reklama turime užsitarnauti, taip jam pateikdami kokybišką, bei gerą turinį.
Turinys – vėl gi šiomis dienomis pats svarbiausias aspektas, į tai atsižvelgia ne tik klientai, bet ir patys reklamos įrankiai nesunkiai gali atpažinti Jūsų turinys kokybiškas ar ne. Turiniui šiuo metu taip pat turite sutelkti daug dėmesio.
Norint pristatyti sėkmingai savo verslą internete, pirmiausia Jums reikia pasirūpinti savo įmonės verslo įvaizdžio detalėmis, tokiomis kaip:
- Profesionalus logotipo susikūrimas
- Interneto svetainės susikūrimas
- Facebook verslo paskyros susikūrimas
- Firminio stiliaus susikūrimas
Ir beabejo tada BUM… Reklama… Gera ir kokybiška reklama atneš Jūsų verslui sėkmę, o ne nuostolius. Kokybiška reklama internete, gali Jums atsipirkti net ir su kaupu, jei mokėsite ją teisingai išnaudoti.
Reklama internete, tai ne kelių sekundžių ar minučių darbas, o tai nuolatinis darbas su savo verslu, kuris Jūsų verslą gali iškelti į sekantį lygį!