fbpx

Mokykitės iš geriausių: kurie prekės ženklai yra vertingiausi?

Mokykitės iš geriausių: kurie prekės ženklai yra vertingiausi?

Tiek prekės ženklas, tiek logotipas yra labai svarbūs verslui ir gali atnešti daug naudos, tačiau reikėtų pabrėžti, kad viso pasaulio verslininkai, įskaitant ir mūsų šalies, vis dar galvoja, kad tai – vienas tas pats. Iš tiesų, tarp prekės ženklo bei logotipo, galima pastebėti daug skirtumų, tad ir tokie procesai kaip logotipo kūrimas ar prekės ženklo kūrimas yra neatsiejami nuo skirtumų. Jei siektume įvardinti esminius, būtų galima sakyti, kad verslas gali gyvuoti ir be logotipo, tačiau neturint prekinio ženklo, siekti puikių rezultatų, bus labai sudėtinga. Tiems, kurie susiduria su klausimu, kuris iš šių procesų – logotipo kūrimas ar prekinio ženklo kūrimas, galėtų būti naudingesnis, galima atsakyti, jog verta investuoti į abu procesus. Tačiau prekinio ženklo kūrimas neabejotinai yra tas procesas, kuriam turi būti teikiama pirmenybė bei ypatingas dėmesys, nes prekinis ženklas:

  • leidžia atskirti skirtingų įmonių; vienos įmonės skirtingas prekių grupes ar prekes;
  • sieja prekę su jos kokybe;
  • įgijus reputaciją tarp vartotojų, veikia kaip reklamos priemonė, skatina žinomumą bei pardavimus.

Vis tik nusprendus kurti prekinį ženklą, susiduriama ir su daugybę įvairių klausimų. Kaip ženklas turėtų atrodyti? Kas jame turėtų būti pavaizduota? Kokias spalvas pasirinkti? Kokie elementai reikalingi? Žinoma, negalima pamiršti ir fakto, kad kiekvienas prekės ženklas turi būti unikalus, nes kopijos labai greitai atpažįstamos ir didesnė tikimybė, kad privers susigūžti iš gėdos nei atneš sėkmę… Ir kopijuoti tikrai neverta, tačiau mokytis iš geriausių reikia. Pažinę juos, vos per kelias minutes suprasite, ko reikia šiandieninei visuomenei, kad ji jus pastebėtų, susidomėtų, teigiamai įvertinti ir ilgam prisimintų. Tad siūlome susipažinti su vertingiausiais 2019 metų prekiniais ženklais ir pastebėti, kuo jie sužavėjo pasaulį.

Prekinis ženklas Amazon: vertė – 187,9 mlrd. JAV dolerių

Amazon

Kas pasakė, kad prekinio ženklo pavadinimas turi prasidėti iš didžiosios raidės? Nieko panašaus. Kaip matyti, nebūtini ir kiti įmantrūs grafiniai sprendimai – vertingiausio pasaulyje prekės ženklo pavadinimas buvo sukurtas naudojant to paties šrifto bei spalvos raides. Tad, kur slypi šio ženklo sėkmė, įsimenamumas? Gal tam įtakos turėjo žinutė apie tai, kad su šiuo ženklu sėkmingai įveiksite kelią nuo a iki z?..

Prekinis ženklas Apple: vertė – 153,6 mlrd. JAV dolerių

 

Apple

 

Štai taip… Iš pirmo žvilgsnio – tik paprastas obuolys, tačiau iš tiesų jau seniai tapo milijardinio pelno simboliu. Tad, kaip čia yra? Ar tikrai tokiai sėkmei pakanka sulaukti tokio prekinio ženklo? Vis dėlto, pažiūrėjus atidžiau, galima įžvelgti ir daugiau: ne paslaptis, kad obuolio skonis visiems puikiai pažįstamas, mėgstamas ir savas. Dar daugiau – puikiai žinoma, kad obuolys yra vienas naudingiausių žmogaus sveikatai vaisių. Tad, akivaizdu, jog buvo siųsta labai svarbi žinutė – pirk prekę, kuri tau bus ypač naudinga ir netruks tapti ta, be kurios negali įsivaizduoti nei vienos savo dienos…

Prekinis ženklas: Google: vertė – 142,8 mlrd. JAV dolerių

 

Google

 

Spalvinga, tačiau pakankamai statiška ir paprasta. Galbūt, to ir reikia, kad šio prekinio ženklo siūlomi sprendimai taptų mūsų kasdienybės dalimi?…  Be to, šis prekinis ženklas simbolizuoja akinius, kurie reiškia, kad jais naudodamasis rasi tai, ko ieškai. Tad tą patį galima pasakyti ir apie Google – juo naudodamasis rasi tai, ko ieškai.

Taigi, vertinant pačius vertingiausius prekės ženklus pasaulyje, galima pastebėti vieną bendrą tendenciją: iš pirmo žvilgsnio prekės ženklai yra minimalistiniai, niekuo neišsiskiriantys, nenaudojami pernelyg drąsūs ar įmantrūs grafiniai sprendimai, tačiau pažiūrėjus atidžiau matyti, kad kiekvienas iš šių ženklų turi labai gilią mintį, svarbią žinutę. Tad tai leidžia daryti prielaidą, jog sėkmingas prekinis ženklas turi sieti tarpusavyje nelabai suderinamus dalykus – paprastumą bei unikalumą.

Taigi, natūraliai kyla klausimas, kaip visa tai suderinti? Jei reikalingas prekių ženklų kūrimas ar logo kūrimas, kur priimtinas paprastumas siejasi su išskirtiniu unikalumu, reklamos agentūra PALMUS yra išmintingiausias Jūsų pasirinkimas. Čia surandami ir įgyvendinami geriausi sprendimai!

Susisiekite su mumis
Svetainių kūrimas

Svetainių
kūrimas

Logotipų kūrimas

Logotipų
kūrimas

Pakuočių kūrimas

Pakuočių
kūrimas

Grafinio dizaino paslaugos

Grafinio dizaino
paslaugos

Kodėl verta rinktis PALMUS?

Mes esame jauna, inovatyvi, bei veržli skaitmeninės rinkodaros agentūra „Palmus“, buvusi „GR Dizainas“, siekianti sukurti kuo didesnę pridėtinę vertę Jūsų verslui. Mūsų kompanijos pagrindinis tikslas profesionaliai sugeneruoti, bei optimizuoti Jūsų kompaniją skaitmeninėje erdvėje, bei priversti ją veikti - EFEKTYVIAU.

Pasitelkę savo kūrybiškumą, ryžtą, bei atsakingumą mes generuojame kūrybiškas ir profesionalias idėjas Jūsų kompanijos įvaizdžio, bei komunikacijos gerinimui.

Interneto svetainių kūrimas, logotipų kūrimas, pakuočių kūrimas, reklamos kūrimas, maketavimo paslaugos, socialinių tinklų administravimas – tai mūsų kompanijos pagrindinė AISTRA. Mes tuo gyvename ir kvėpuojame!

Šioje srityje kūrybinis procesas yra viena pagrindinių sąvokų įgyvendinant įdomius ir šiuolaikiškus sprendimus Jūsų kompanijos efektyvumui gerinti.

Reklama ir marketingas – mums tai ne iššūkis, o naujos ir veržlios kompanijos pradžia. Mūsų patirtis mums leidžia pasaldinti Jūsų verslą naujomis, skaidriomis, bei kokybiškomis idėjomis, taip sukurdami kuo didesnę pridėtinę vertę Jūsų verslui.

Padarykite savo verslą matomu!

Atsiliepimus apie mus galite paskaityti: paspaudę šią nuorodą

Kodėl verta rinktis PALMUS?

Naujausi darbai

Mūsų darbai kalba patys už save.
Įsitikinkite, kad mūsų kuriamas stilius Jums patinka!

Susisiekite su mumis

Tik kartu galime surasti geriausią sprendimą Jums!
Gaukite nemokamą konsultaciją Jūsų verslo įvaizdžio gerinimui.

Kontaktai | Palmus agentūra