Atėjau, pamačiau, nupirkau. Kokia turi būti pakuotė, kad pasiektumėte šį tikslą?
Ko gero, nerasime žmogaus, kuris nežino posakio apie tai, kad apie knygą nereikėtų spręsti pagal viršelį. Vis dėlto, kaip bebūtų, dauguma žmonių elgiasi priešingai ir išorė neretai tampa tuo veiksniu, nuo kurio ir priklauso, ar bus norima susipažinti ir su turiniu. Ne išimtis yra ir patys įvairiausi gaminiai, kuriuos galime rasti prekybos centruose – didžioji dalis jų yra parduodami pakuotėse, kurios vaidina kur kas svarbesnį vaidmenį, nei daugelis galėtų pagalvoti. Jei remtumėmės marketingo specialistų atliekamais tyrimais, pastebėtume, kad pastarieji atskleidžia, jog kone trečdalis vartotojų apsipirkimo metu yra įtakojami pakuotės: išvydę naują gaminį jį nusiperka tik todėl, kad sudomino pakuotė. Taigi, tampa aišku: tinkama pakuotė gali parduoti. Tačiau, kokia ji turi būti, kad būtų pasiektas efektas – atėjau, pamačiau, nupirkau? Atsakykime į šį klausimą.
Unikalus dizainas ar jau esamų sprendimų atnaujinimas
Kas patraukia aplinkinių dėmesį? Tai – kas nauja, nematyta; tai, ko dar nebuvo. Būtent šią taisyklę verta prisiminti ir tuo atveju, kai mus domina pakuočių dizainas. Jis turi būti unikalus, originalus. Kita vertus, ieškant naujovių, nereikia pamiršti ir dar vieno dalyko – nauja gali būti tai, kas yra pamiršta sena. Taigi, kiekvieną kartą, kai kuriamas pakuočių dizainas, derėtų labai rimtai apsvarstyti, ką pasirinkti: ieškoti tikrojo unikalumo, o, galbūt, kažkada jau išpildytus sprendimus pateikti naujai, originaliai.
O kas pasakytina apie pakuotės dizaino stilių?
Savaime suprantama, ne ką mažiau svarbus yra ir kitas elementas. Tai – pakuotės dizaino stilius. Kokį pasirinkti? Klasikinį, modernų, Provanso?… Kaip žinia, stilių yra daug, tačiau atsakyti į klausimą, kuris labiausiai tiktų Jūsų gaminio pakuotei, bus įmanoma tik įvertinus patį produktą. Verta akcentuoti, jog kai kuriais atvejais verta miksuoti: pavyzdžiui, jei produktas yra iš ypač aukštos kokybės žaliavų pagamintas, levandomis kvepiantis muilas, tai puikiai tiks klasikinio – Provanso stilių dizaino pakuotė.
Informatyvumas – būtinas
Ne paslaptis, kad gyvename informacijos amžiuje. Taigi, pakuočių kūrimas – procesas, neatsiejamas nuo informatyvumo: atminkite, kad pirkėjams reikalingas ne tik unikalus pakuotės dizainas, bet ir svarbi informacija apie gaminį, pateikta aiškiai bei įskaitomai.
Šokiruoti – nebūtina
Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad vis dar gyvuoja įsitikinimas, jog parduoti gali tik tokia pakuotė, kurią kuriant buvo įgyvendinti šokiruojantys sprendimai. Vistik, jei vertinsime apklausų duomenis, matysime, kad tai ne visada veikia – žmones vis rečiau sužavi drastiškos idėjos; siekiama stabilumo, nuspėjamumo, saugumo.
Daugiau ne visada geriau
Ši taisyklė suvaidina labai svarbų vaidmenį įvairiose situacijose ir yra tikrai svarbi, kai kalbame apie pakuočių dizainą. Atminkite, jog daugiau tikrai ne visada yra geriau – riba tarp pakankamo ir per didelio dizaino elementų skaičiaus yra ypač plona, todėl svarbu jos neperžengti. Tokiu atveju visada gelbsti labai atsakingas požiūris į individualią situaciją.
Estetiškai patraukli
Na, ir, žinoma, negalima pamiršti ir dar vieno dalyko. Nors jis daugeliui siejasi su banalumu, šios taisyklės paisyti daugiau nei verta – atminkite, kad pakuotės dizainas turi būti estetiškai patrauklus.
Taigi, jau įvardijome ne vieną požymį, ko reikia, kad pakuotė sudomintų pirkėją bei paskatintų pirkti. Tam, kad būtų sukurtas šiuos ir kitus lūkesčius atitinkantis pakuotės dizainas, reikalingas profesionalus pakuotės kūrimas. Kur kreiptis?
Reklamos agentūra PALMUS yra puikus pasirinkimas, jei domina profesionalus pakuočių kūrimas; Jūsų lūkesčius pranokstantis pakuočių dizainas. Pakuotės dizainas – vienas iš tų dalykų, kuomet teorinės žinios bei daugiametė patirtis pinasi su nenuspėjamu bei nepamatuojamu kūrybiškumu, o reklamos agentūra PALMUS žino, kaip visa tai suderinti bei gauti geriausią rezultatą.